Kväller

Sitter hemma i soffan, Samuel sover så skönt! Skulle vilja krypa ner bredvid han.

I morgon åker jag med svägerskan och svärmor till v-ås För en hel dag med shopping! Det ser jag fram emot, och jag hoppas bara att Mitt knä klarar av det. Var ju till läkaren i tisdags Och han konstaterade att jag hade vatten i höger knä. Så är ju hemma Och är sjukskriven :( äter medicin och hoppas att den hjälper så att jag slipper tömma det!
Här hemma är hockey säsongen i full gång, så nu vet ju jag vad jag har att se fram emot Denna höst och vinter, nog för att jag kan se på de och vissa matcher är roliga, men inte när de går ca 3-4 dar i veckan plus fotboll! men jag har ju valt detta liv så jag ska inte klaga,de där lät tragiskt men de är det ju inte men ja de går inte att förklara , jag lever helt enkelt med en karl som älskar att spela tvspel titta på fotboll och hockey. Och den tiden han är ledig så är han en helt underbar pappa och sambo!
Nä nu ska jag ta medicin , måla naglarna och packa ordning Samuel Väska som han ska ha med sig till mormor i morgon. Tack bästa mamma att Han får vara hos dig medan jag spenderar mina pengar ;) Ha en fortsatt trevlig kväll!

Här kommer lite bilder från våran dag som vi dels har spenderat i smb med Therese och Leon!



Samuel Byggde en jätte fin kyckling till mig :) Så stolt var han. Om jag får säga så tycker jag att han var
duktig som har tagit lika färger på både ben och armar!


Kommentarer
Postat av: sofia

ja, klart det tar ett tag att komma in i det!

jo det går jättebra, alla är så snälla:)

Har alltid haft svårt för praktik - jobba gratis liksom!!! Men nu är det roligt, så då försvinner det tänket lite grann!

2011-09-23 @ 02:02:07
URL: http://sofiaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0