Kväller

Tisdag kväll och dag två av nio på jobbet är avklarat! Ont i fötterna har jag också så jag söker en frivillig som vill komma och massera mina fötter, för herrn i huset vägrar!

Sofie har nyss gått , hon och Erik har varit hit en sväng på en fika. Hon fyller ju år i morgon och eftersom jag jobbar sent varje dag så tog vi och firade henne idag så hon fick ett litet paket av sin gudson. Hennes karl blev kvar , så han och J och A sitter inne och spelar nya NHL och lille prinsen tittar på. Jag ska väl titta till maten om den är klar, det blir kotlett i ung med sås och potatis ska bli gött må jag säga!

Fröken fick iaf bort samuel´s fästing idag , så nu är den väck. Skönt att jag slapp göra de , gillar inte sånt. Det blir att krypa i hela kroppen på mig! Blää för dom äckliga djuren eller nej dom är inte djur utan odjur.

Nu ska jag duka bordet och sen vet jag inte vad Jonna ska hitta på,ut och gå kanske? vika in tvätten lär göras först. För de är tydligen fotboll på tv:n idag :/ Boring.

Nä nu ropar den seeeena middagen på mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0