plocka mossa

Vaknade av att de regna , nej tänkte jag direkt. Jag som skulle ut i skogen idag. Men nu när jag dukat av från bordet efter våran pannkaks lunch så skiner ju solen! Så ska ta en vända med min vän sugaren och moppsan sen beger vi oss ut och letar efter mossa till min bricka så ska jag köpa nya blockljus när vi går till affären! Har ju även tvättstuga idag, och dom dagarna brukar jag ha som pyssel dagar att jag plockar i hemmet och gör ordning , kanske ska ta och möblera om på Sam´s rum !
Nä nu har jag inte tid att sitta här om jag ska få ordning på allt och så tänkte jag att maten skulle vara eller stå klar på bordet när J kommer hem från jobbet, ska erkänna att de brukar ju inte ske i det här hemmet eftersom de oftas är han som lagar maten. Men ska göra ett försök idag tänkte jag och hinna med det!


Ser ut som han äter puré men de var när vi la upp de på tallriken pressad potatis med gräddsås!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Pyssel maja Hälsa gullplutten

2011-09-12 @ 12:35:14
Postat av: Jonna

Ja man får passa på när man är ledig:) hihi.

Han hälsar tillbaka så mycket!

2011-09-12 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0