20110926

Ja som jag skrev tidigare så har de varit en pyssel dag hos oss på industrivägen. Vi började dagen med mys i soffan och frukost. Sen sa jag till samuel vad ska vi hitta på idag? Pyssla svara han då! Ja det kan vi, men på mitt sätt så kan du få vara med om du vill! Vi började i hans rum att röja , kastade massa leksaker som var trasiga och från kinderägg och happy meal. Vi fick i hop två st ica påsar med skräp!!!!
Möblerade om gjorde vi också och han fick självklart vara med och visa hur han ville ha de , och de blev bra :) Nu ska bara en hylla upp och så ska vi kika efter en sängram i 90. Någon som har en till övers ???? Ringde på en som jag hitta på blocket men icke den var SÅLD! :(

Sen så tog jag tag i min skogspåse och satt upp blåbärsris i v-rummet och enris i hallen och ljuskronan i taket fick även lite ljus! Lite höstigt! Kottarna ska också få plats och den nya mossan. Men mitt virriga jag så har jag väl glömt att köpa blockljus!

Igår åkte jag och linda upp på elgiganten och köpte sports kinect spelet till xbox360 och hittade även ytterligare en julklapp till Sam the man så nu är vi uppe i 7 st.
Såklart så provade vi och spela hela kvällen här hemma i familjen, och de var jätte kul och S hade skit kul och skrattade och svetten spruta haha! Ett lyckat familjespel till denna familj!

Nu är de läggdax här för Mini ,för i morgon är det upp tidigt som gäller mitt tåg går 07.17 till jobbet! drygt att gå upp så tidigt men så är de när man jobbar i blg och personalmötet börjar 08.00!

Här kommer de bilder från när S spelar kinect och lite från våran pyssel dag.

















Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad fint du har hemma! Pysslig & duktig du är :) Haha när visslade du på mig? :D kram

2011-10-07 @ 07:30:54
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0