Söndag!

Då var det söndag morgon och jag och gossen i huset har haft en mysig morgon med barnprogram på tv och mys under filten! sen sa han mamma äta kräm och macka nu :) så de blev en frukost utan pappa för han ligger uppe och sover än.! Idag vet jag inte vad dagen har att erbjuda,kan ju inte städa varje dag de regnar för då skulle man ju inte göra något annat än att gå med moppen och dammvippan i handen .. Så får ta dagen som den kommer.
Mamma kommer ut en sväng iaf och hämtar våran gamla ikea lack tvbänk som min broder ska få för vi har hittat en som mammas kompis skulle sälja som jag målat vit så nu är den klar och bra blev de :) så nöjd! Mamma och Johan skulle äta kantareller som var ut och plockade i går men de får dom äta själva för de gillar ej jag !

Igår kväll kom Therese hit,hon hade massa presenter åt samuel med sig bilar godis och en nalle och nallen sov han med på natten :)  åhh vad jag saknat henne blir ju inte att man ses så mkt när hon bor på visningsö. så matrin tess hjalle och jag (samuel var med en stund)kollade på ungern-sverige vilken match och vi vann den i sista sek :) så ett lite hopp om VM finns de nu! En mycket trevlig kväll och avslut på en lördag fick jag! Dom skulle nog komma hit på tisdag också och kolla när sverige möter malta men den matchen måste vi ju vinna annars har vi inget i vm att göra:)

ne nu ska jag göra mig ett ryck här hemma i huset ,bara dammsuga av golven får de bli idag sen i väg in till stan och göra ett ärende hoppas de är bra och fint ! sen till willys och LADDA upp massa gott och sen LADDA upp inför premiären av ensam mamma söker  ;) så kul och spännande att se Ulrika ---> Ulrika på tv och hennes kanon sommar! så missa inte kl 20.00 i kväll på 3an..

Här kommer lite mobil bilder på gossen i skogen när vi letar svamp men samuel han plockade bara blåbär ..




ha en toppen söndag alla !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka härliga bilder på Samuel!

Så fin han är ;)

Kram till er

2009-09-06 @ 12:41:37
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh, hoppas ni med skaffar en knodd till snart då ;)

Ja och du verkar ju trivas så bra på jobbet, det är ju viktigast!

Jag är fast anställd på abb...

Fina bilder =)

2009-09-06 @ 15:48:01
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Therese

Men jösses vad Samuel är lik sin kusin William =) Det är ju en kopia!! Träffade Linda,Elsa o William i badhuset idag =) // Therese

2009-09-09 @ 19:58:41
URL: http://therese83.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0