september!

Då var vi redan inne i september månad ,de går verkligen fort. Julen närmar sig ! :)
Har jobbat idag och jag hade mina nya skor dom var kanon sköna men när kl var halv 6 så hade jag lite ont i fötterna man kan ju lätt få de när man gått i dom sen 11.30 ;) och så var de första gången jag hade dom på mig! blev lite shopping på jobbet i vanlig ordning , överdragsbyxor ,tunn mössa ,vantar till sam och en tröja till mig som vi ej fått ut i butik än ! hängde undan leggings till mig och byxor till samuel som jag ska fundera på?!
Mamma hämtade samuel på dagis idag eftersom Johan jobbar em och jag hade stängning sen så kom min storebror hem idag och samuel hade inte träffat sen i julas och jag sen januari tror jag.. Men när mamma hämtade han så sa dom att han klagat på magont, så vi börjar fundera på om han är lite känslig mot laktos så nu har jag varit och handlat yogurt mjölk och grädde som är laktosfritt får se om de hjälper.. för han har klagat på magont ett tag nu och när han varit vid kusinerna så har han ju drukigt havremjölk och sånt och då har han inte klagat.. jag är inte så haj på sånt här, men man får väl prova sig fram!

Sofie ska nog hjälpa mig att fixa ordning min blogg lite finare .. tack till dig!
har inte så mkt att skriva jo GRATTIS till Emelie och Mattias som fått en "liten" gosse och Melina som blivit storasyster! annars då,jobbar hela vecka och har stängning varje dag utom fre när jag slutar 17.00! har börjat att måla om lite saker här hemma,tycker alla håller på att målar och donar när man läser runt på bloggar.. här är de en tvbänk och spegel som ska målas och lite mera smått och gått,ska typ kasta halva mitt hem på björnhyttan känns de som för jag tänker inte lägga ner de i kartonger så ska de stå i 100 år sen kasta de!
ne nu ska jag lägga gossen blir en sen kväll för han idag , men de gör ju inget!

Avslutar med en bild på min gosse när han är nyfödd och inte ens en dag gammal..
10/6-07

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi ska kolla på ett både här i stan och på ett i grängesberg...=)

Nej vi har inte börjat verkstaden än, i slutet av året kanske hehe.

Ja man får vara glad om man har ett jobb i dagens läge...

2009-09-03 @ 09:02:47
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0