20100912

Igår så var vi ut på China med Jobbet och åt massa god mat åt Mongolisk bufé och de var verkligen super gott första gången jag åt de och de blir de fler gånger vill jag lova ! alltid lika trevligt att gå ut med dom bästa tjejerna från jobbet! Alltid mycket skratt !! Efter de så gick jag hem och bytte kläder och mötte upp Emelie och Moa för lite vin/öl och mycket prat .Vi gick vidare till Solo för att kolla in Rabih och Eddie när dom sjöng. Och rabih är ju mkt finare i verkligheten än på tv må jag säga .. Folk har så negativa saker att säga om solo men jag hade riktigt trevligt med mina tjejer , vi dansa jätte mycket!

Ne nu blir de att dela en Pizza med mamma ! :)


Kommentarer
Postat av: Berth

Låter som om ni hade en jätte trevlig eftermiddag / kväll igår, bra gäng du jobbar med minsann :)



Ha en bra söndag nu.

2010-09-12 @ 16:08:02
Postat av: Heidelberger

Såg trevligt ut, kul att ni är ett bra gäng som jobbar.Kan ju säga att så har inte riktigt jag.....

Blondinen längst till höger var ju en riktig gobit :)

2010-09-15 @ 17:54:11
Postat av: Sandra

Ser två snygga tjejer på bilden! :-)

Härligt, måste också testa det någon gång, alla säger att det är så gott! :-)

2010-09-19 @ 21:03:55
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0