Höst!

Underbara sol låt den stanna hos oss!!

Igår när jag slutade så åkte jag hem till mamma för att hämta S där .. Vi mös en stund och åt lite pannkaka,sen när vi skulle gå så fick jag syn på en fästing som satt och sög på S , och jag fick panik!!! Så satt samuel i vagnen och gick upp till akuten med han så dom fick ta bort den, för de klarade inte jag.. bläää....
Trodde dom var döda vid de här laget men icke sa nicke! Hon sa att de var så varmt i går så därför hittar dom fram.. Och samuel och dom på dagis var ute på dagis i skogen hela dagen i går så..

Idag har vi haft en kanon bra dag ute i den underbara höstsolen. Var först på vilgott och lekte med alla mammor och barn sen tog vi oss ut efter att vi ätit lunch och upp till lekparken och barnen lekte och hade så roligt och vi mammor fick lite sol på oss, vilket inte var helt fel!! :) Hoppas den kan hålla i sig och vara sol hela helgen, de vore ju helt underbart! Rättviks marknad och allt!
Ne nu ska vi laga mat, tror de får bli ost och skinksås eller nån kassler gryta har inte bestämt mig än..

Avslutar med ett kort på mig och Julia från när vi var och bada tunna och bastade och försökte göra eld :)


Kommentarer
Postat av: Tessa- Mathilda & Melvins mamma

Ja jag har sett den förut me, men va så osäker på om ja ville ha just den modellen (såg konstig ut på bilden, inte modellbilden utan den andra) men tänkte att ja ger den en chans, å speciellt när ja fick hem 50%, då va de värt de :)



Min kommer heller inte förrän 10 dec... men ja hoppas den kommer tidigare. brukar ju kunna stå så. Mathildas vinteroverall skulle inte komma förrän i mitten på november från början. Men den hänger här hemma nu :)

2010-10-03 @ 19:07:44
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Fin blogg du har!

Läskigt med fästingen, det tror man ju inte med tanke på hur kallt det är!

2010-10-03 @ 20:01:44
URL: http://britta-bloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0