ARG!

SÅ JÄVLA ARG!!!! RINGDE NYSS UPP H&M OCH SKÄLLDE PÅ DOM!!!

Har setat och kikat runt och lagt massa i shoppingkorgen och ska gå till kassan och betala men de har krånglat och varit tekniskt fel, så när jag väl kommer fram så finns bara ett linne kvar det andra har tagit slut fast jag loggat in med mitt anvnamn och lagt i korgen liksom och de går att lägga i dom varorna igen om jag vill. Men dom är SLUT!!! Trodde att när man la något i sin kundkorg så var de "mitt" och att ingen kunde ta de medans jag kikade vidare på nå mer jag ville ha , men de var tydligen inte så!! tänkte handla en jacka och lite till men nej där förlorade dom en kund och för gott!!! Hon sa att jag kunde hålla utkik under dagen och se om någon ångrade sig och tog bort den varan från deras korg. Men som att man inte har annat för sig än att sitta och klicka och kolla om någon ångrar sig!! Nej dålig service!!!!!!!!!!!!!!!!


varan har tyvärr tagit slut medans du handlat!! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0