h&m har rea

Ursäkta för mitt dåliga bloggande dom senaste dagarna. Har legat här hemma och tyckt synd om mig själv:( Har väl gått och blivit förkyld i mån kväll. Men har haft en underbar helg med jobb och umgåts med vänner och familj. I måndags så var vi hemma hos emelie och lekte sen följde dom med hit och lekte. Hon hade P´s barn med sig och hon frågade mig när jag var där om de kändes konstigt , och ja de gör de faktiskt men de är väl bara att vänja sig :)

Och Tess var hit en sväng efter att E och barnen gått med lille leon så man fick gosa bebis. När dom var här så kände jag att halsen började värka så jag hoppas inte att Leon blir sjuk nu :(

Sitter just nu på H&M´s hemsida och kikar på rean , sista dagen idag som dom har halva reapriset(rabatten dras i kassan). Så har lagt ett par badshorts till Johan som han kan ha nästa år dom kostade liksom 39 kr och till mig två st linnen och en poncho, samuel en t-shirt och Min lillebror en julklapp det blir ca 200 kr :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0