Jobsbo

Ligger på soffan i jobsbo och tittar på livet på bb. Barnen sover och linda tjålar med sin man. Vi har nyss tittat i jultidningarna , grabbarna ska sälja och tjäna ihop till ett xbox säger dom. Minns själv när man gick runt och ringde på hos folk och frågade om dom ville köpa något ur sin jultidning. Jag köpte iaf en bok till samuel som han ska få i julklapp. Sen hitta jag en bok med maria montazami eller hur det stavas. Så köpte jag en bok igår med hon annika som har suttit i fängelse i usa i 25. Tror den kan vara bra. Så i höst kan jag läsa en bok och tända massa ljus! Var hemma på fm och bara tog det lugnt så man fick känna att man var ledig. Sen på em åkte vi hit till smb , så mamma och lillebror blev klippt och även jag. Skönt men nu känns de så kort! Nu kommer linda så ska vara social med henne. Och i morgon är det jobb som gäller. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0