Lediga hela dagen lång

Fredag och vi är lediga ! Så himla skönt även fast jag vaknade 07.23 så låg jag kvar i sängen och drog mig och halvsov lite. Samuel kom in 8.30 och var på strålande humör vilket han inte var i går morse då var han en riktig skit unge som var på det värsta humöret någonsin.

Har jobbat LÅNG pass i 2 dagar nu så de är skönt med en ledig dag innan man ska jobba löningshelg. jag och frida kötta på med repvaror(varor som de kommer mer av som vi redan har) i går vi fick upp 12 lådor med dam som vi larma och galga och hängde ut från häst plus en barnhäst och en låg ponny, ja jag vet det kanske låter lite roligt men de är våra arbetsord =) Och det är jävligt bra gjort! Så shoppade jag såklart lite till sam the man och till johan och mig såklart ;)
Samuek fick iaf 2 nya tröjor och 2 par mjukisbyxor och 3 par strumpor plus en overall och jag mig ett par nya jeans och just ja 2 st trosor och örhängen,Johan fick sig en tröja vilket han behövde och 2 saker till sofie ;) hihihi! och självklart så när vi ska gå hem,både jag och frida skulle med bussen 20.20 vi hade stängning så är det utpasseringskontroll och jag hade ju handlat hur mkt som helst så det var väl bara att riva upp allt och visa kvitton och väska för killen som stod där och prickade av och var hur noggrant som helst och klockan ticka och man blev stressad av att bussen var på G men han måste ju göra sitt jobb! Så vi fick springa till bussen som stod där vid hållplatsen tur att de var någon som skulle betala bussen annars hade vi inte hunnit med den. vi hoppa över vägen och sprang i rondellen måste ha sett bra roligt ut :P

Nu kommer min son och säger att han vill ha frukost så vi ska äta lite frukost här hemma sen ska jag ta tag i hemmet lite innan lunch så blir de storhandling på em när J har slutat,för nu ekar de här hemma. Ha en bra alla där ute!

Denna fick sam som han får ha i vinter

Köpte ju denna rutiga skjorta tidigare i veckan

Så då fick de bli dom här jeansen till för 199 kr



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0