Måndag

God kväll! Då sitter man här hemma i soffan och kikar på arga snickar´n. S sover och J jobbar! Jag ska nog också krypa ner snart. Gick ju 07.15 och kom hem 19.00 så är lite trött i hela kroppen, vet inte om jag håller på att bli sjuk för idag på jobbet så frös och sen svettades jag om vart annat sen hade jag en underlig huvudvärk. Vill inte bli sjuk så ska kurera mig med lite honung och citron vatten ! Någon som sa att de var bra!

Märks att folk är tillbaka till verkligheten igen och att semestrarna är slut! Och skolorna börjar snart. Minns så väl när man hade haft sitt sommarlov och dagarna innan så åkte jag och mamma jämt till borlänge för att köpa nya kläder som man kunde ha första skoldagen , och de var så kul att träffa kompisarna igen. Och spec att börja 4:an för då fick man börja cykla själv. Ja de var stort det . Och ska dagarna ska gå så här fort som dom gör nu så är ju Samuel snart där.

Sitter och kikar på gamla kort på datorn , och jag kan ju aldrig bestämma mig för hur jag ska se ut i håret, är faktiskt nöjd med frisyren jag har nu, men samtidigt så är de tråkigt för man ser lika dan ur jämt förutom när man har en bad hair day, och sen om man ska gå ut eller jag göra sig extra fin så är de liksom inget spec och i bland blir man att känna sig okvinnlig ! Ska ner till linda på ons så hon får snygga till mig lite i huvudet , så vill jag såklart färga håret ;) Har ju som nyårslöfte att jag inte får byta hårfärg och än så länge så har de ju gått bra för mig , men nu är jag sugen på att ha typ lite mörkare där jag har rakat och ljusare brun i det långa med lite ljusa slingor i ! Men vi får se vad jag bestämmer mig för ;P

Tänkte att jag skulle bädda ner mig under en filt nu och tända lite ljus här min ensamhet!

Bjuder på en bild på mig och prinsen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0