solen lyser så fint.

Torsdag och de innebär att jag är ledig ! Och solen skiner vilket är helt underbart! Men det är ju så typsikt att hemmet hamnar lite efter när båda jobbar och de är dagis och matlagning att ta hand om. För när man är hemma strax efter 9 är de inte så kul att sätta på dammsugaren och moppa golven och damma av hyllorna! Så idag får de blir lite städning på morgonen sen affären! Så har man hela em framför sig. Camilla och barnen skulle komma hit en sväng också och hämta lite saker som dom ska få, skönt att bli av med lite från förråden och kul att de kommer till användning ! På Jobbet i går så var de full fart vilket jag gillar! Hängde ut lite nya strump på barn och då kom jag på att min gosse behöver en hel del nytt nu i höst som strumpor tröjor och byxor så det blir shopping till han någon dag! Men man hinner liksom inte att titta ordenligt när man jobbar eller att handla så tänkte åka upp någon dag när man är ledig , för skor behövs också inhandlas till hela familjen. så en trip till skopunkten skulle ju vara perfekt.

Nää nu ropar mattorna på mig och säger att dom vill få lite frisk luft! Vädrar ju mattorna en dag i veckan, de blir att kännas lite fräschare då tycker jag ! Guud vilket skit inlägg står bara om massa städ vilket jag tycker själv är tråkigt att läsa om haha! men nu fick de bli så.. Uppdaterar i kväll när de har hänt lite saker under dagen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej hej. Hoppas allt är bramed er. Har du slutat i stan på lindex å börjat i borlänge istället?? kram

2011-08-11 @ 11:32:27
Postat av: jonna

Heej.

Ja allt är bara bra med oss ..

Jag är fortfarande anställd i ludvika men har varit i blg ett bra tag nu och kommer nog vara där en hel del i höst.. Får se när jag dyker upp i ludvika igen? :) Är jag saknad ? hihi.kram

2011-08-11 @ 22:27:25
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0