Sovmorgon

God morgon söndag! Har faktiskt nyss vaknat om jag ska vara ärlig. S vaknade 9.30 så J gick upp med han och hade lite morgon mys! Så jag fick ligga och dra mig , men somnade om och vaknade av panik att klockan kan var 11.20 men skööööönt var det! Min enda lediga dag sen är jag inte ledig fören på fredag och jobbar helgen som vanligt! Men ska försöka få bort söndagen även om man tjänar på den,för jag skulle ha varit ledig då därför har man ju planerat annat. Har bestämt sen en tid tillbaka att jag och några till ska ha middag då ett litet gårds knytis innan det verkligen blir höst och kallt!

Är lite sugen på att köpa en ny jacka , gillar inte den jag har tycker den sitter för tajt :( Har hittat en på HM och en på jobbet , och då är ju frågan ska jag svika jobbet ? :)

Här är den från HM men vill ha den som går i mörkgrått, nästan svart typ.



Och här är Lindex



Det skiljer ju lite i pris också. Den från HM kostar 499 och våran kostar 799 men så har man ju lite rabatt också! Så man kanske ska fråga er vad ni tycker??

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svart :)

2011-08-21 @ 20:27:24
Postat av: jonna

Okej :D

2011-08-21 @ 20:30:24
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0