8 september

Sitter här hemma och väntar på att jag ska kila i väg till bussen som ska ta mig till blg för en jobbdag med tjejjorna! S skulle ha gått till dagis men J ringde nyss och sa att han var på G hem för han hade fått feber så nu är de nästa i familjen som ska bli sjuk, men om vi alla i familjen får detta nu så kanske vi klarar oss senare i vinter. Man får ju hoppas iaf : )
S hade sin första knytte dag i går och han var så spänd och helt uppe i varv på morgonen och att få packa ner sittunderlag och macka var ju väldigt populärt kan jag säga! Han var så stolt när vi gick,tråkigt bara att de öste ner regn , men barn bryr sig inte om de så som vi vuxna gör ;)
Köpte samuel en röd och grå mössa i går inne på POP som jag hitta,den kommer passa väldigt bra till hans overall som jag köpt så vantar är de som han behöver sen är han redo för vintern! gud så skönt att ha allt klart! Det enda är ett par bättre skor nu i höst, tittade i går på skohuset men alla som var bra var ju slut såklart i hans strl :/ Så bara att kika vidare!

Nu ska jag svira om till ytterkläderna och pussa mina prinsar hejdå, får börja med den minsta för den stora var tydligen på elgiganten och tittade efter ett NHL spel. Och på tal om Hockey så är de stor sorg inom hockey världen just nu efter den tragiska flygolyckan som Stefan Liv var med i. han har gjort så mkt inom den svenska hockeyn genom åren! Vila i frid Stefan.



Var tvungen att ta ett kort på denna flugsvamp när vi var i skogen i helgen! Tyckte den var i fint skick hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0