Lördag kväll

Elsa och Samuel sitter i badet , sen hör jag bara hur Samuel skriker Mamma jag bajsar på mig , springer in lyfter ur han men han ej till toan. Så det blev en liten olycka på golvet!Mammas lille kille. Dom stora pojkarna o johan sitter uppe och spelar! Som att johan aldrig har gjort det förut! :) men nu har han ju en anledning . Har ju haft barnen idag hela dagen och det har gått jätte bra ! Är det så här det är att ha många barn så ska vi nog börja producera syskon åt sam the man :) hihi. Kul iaf att det är några som läser min blogg och jag läser era också ska ni veta. Har haft ett litet blogg uppehåll i sommar , har inte funnits tid att läsa men nu så har jag tid igen. Nu sitter Linda o jag och pratar om vi ska åka och gosa en veckas bebis! Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0