long time!

Ja nu var de verkligen längesen jag skrev något här. Men jag har en förklaring till detta . Min sambo skulle dra ur vårat trådlösa modem och koppla i så vi kör internet med kabel för de gick inte och skydda de så de satt folk och tanka på oss .. och nån dag innan hade han slutat med snus så hans humör är inte på topp, än :( men iaf så slog han en näve igenom datan så den gick sönder, vilket var mkt omoget av han och en hel del diskutioner kring detta. eftersom den kosta iaf 14.000 . har ju lånat datan hemma hos mamma när vi vart där men inte blivit att jag bloggat.
men tänkte iaf skriva och säga att vi lever och mår bra =)

Om en vecka är det julafton och dom sista klapparna lär handlas , är klar med kusiner och dom men inte till samuel, tycker de är jätte svårt ?? en hel del kläder kommer han att få för han har nästan inget i strl 98/104. sen massa cars grejer! Hoppas snön stannar så man får en vit jul, så de blir lite känsla ! Ne nu ska jag ringa Barnomsorgen ,önska mig lycka till ..
ha en bra jul alla om jag inte får chans att skriva nå mera ..
Kramar

Lägger in en bild när samuel pussar tomten förra året , undra om tomten får en puss i år också ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att vi är tillbaka båda två nu!=) Kom igen o skriv lite nu babe!

PUSS!

2009-12-29 @ 23:24:39
Postat av: Sandra

from me!:)

2009-12-29 @ 23:25:01
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0