Speglar till salu =)

Idag var de dax att ta kort på dagis :) så kul ,så nu längtar jag tills dom kommer ! efter de gick vi med sandra och oscar hem till dom och fika lite och sandra bjöd på lite lunch ! tack .. sen gick vi hela vägen hem igen så idag har man iaf fått röra på döfläsket ! de behövdes kan jag säga..
har ju vunnit lite saker på tradera till hemmet de ser inte så fint ut och folk tycker nog de är skit men när dom väl kommit hem till mig så kommer de bli så fint och bra till mina ideer som snurrar i hjärnan min..
har 2 speglar till salu om någon är intresserad så hojta till!

Till Salu :
Krabb spegel från IKEA 120 kr för 2 st , nypris 129 kr st..

Dessa är mina saker jag vunnit på tradera .
en låda att ha brevid tvbänken att ha tvdosor i !

En tavla som jag ska ha på min vita tavellist !

Och en Hare ;) den ska jag sätta i en krans som jag hittat i en affär.. ja får se hur de kommer bli,jag hoppas ju att de blir bra ..

Ne nu ska vi käka lite kvällis jag och sam, Johan är på elgiganten och köper ett Ps3 förstår mig inte på han. Han hade ett xbox 360 men sålde de och köpte ett ps3 när de kom, men bytte in de efter ett tag mot ett xbox 360 elite,och nu vill han ha ett ps3 iaf så han kan se sina blu-ray filmer, ja jag säger då de !
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: bella

det där blir nog bra :P tradera är super

2009-09-21 @ 19:14:19
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kommer bli kanon!=)

Ja, karlar..

Tack för idag snyggo! Puss

2009-09-21 @ 20:15:10
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte dåligt snygga saker du hade vunnit !!

2009-09-22 @ 13:21:55
URL: http://kforsman.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tackar =)

2009-09-23 @ 06:45:14
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Rebecca Brodin

haha de låter precis som mig och henrik. Först hade vi en Xbox 360 sen köptes en ps2 + ett Wii... sen såldes ps2:an Wii:t och Xboxen för att de skulle inhandlas en PS3:a. Och inte var de slut där nej för då kom vi på att vi nog skulle ha en Xbox också och wii har vi också köpt igen... men nu är de slut med att sälja sakerna iaf :) snurrigt men men

2009-09-25 @ 13:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0