En helg i jobsbo.

Sitter hemma hos exsvägerskan , har haft en toppen lördag och söndag här. Skönt att få komma hit och vila upp sig lite även om man haft hand om 3 vilddjur sen fjärde är på Ickorbotten hos kusin Olle och kommer snart! Alex fick Ben10 och batman gubbe av oss i 5 års present och han blev glad kan jag säga för de är bara Wille som har ben10 leksaker så nu fick han en egen :) I går blev de massa massa gotte och en film i soffan med alla barnen och samuels pappa ! Barnen älskar verkligen sin morbror de går i ett hela tiden här ! Linda och Daniel var över till grannen och åt gott och drack gott , de var dom värda!! Nu håller man på att smälta maten de blev tacos. Och nu blir de tårtbak för hela tjocka släkten kommer vi blir 25 st de är tur att dom har stort och bra sköt och bord där man får plats 12 st så ska väl hjälpa till och bära in ett extra bord.

Hoppas alla haft en toppen helg för de har verkligen vi haft.

jag måste bara hälsa till Berth som läser min blogg och tacka han för alla snälla kommentarer som han skriver :) blir lika glad varje gång !

Kramar

Kommentarer
Postat av: Berth

Ohh tack Jonna, kul att du uppskattar mina små kommentarer.



Det låter som om det har varit mycket skoj för dig i helgen, baka tårta låter skoj, det är ju inget man gör varje dag direkt :) säkert 20-25 år sen :) känner mig lite gammal just nu hihi



Ha en fortsatt bra söndag och hoppas ni har bra väder, här skiner solen och det är riktigt trevligt.

2010-08-22 @ 18:50:16
Postat av: Sandra

Snyggat till bloggen ser jag:-) Va fint det blev!!

Puss på er!

2010-08-24 @ 10:57:57
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0