Måndag

Då var det måndag igen och redan vecka 23. Och våran gosse fyller hela 3 år på torsdag. Hade ett lite kalas för han i går för farmor och farfar och faster och man och såklart kusinerna .. För S farfar ska i väg den helgen vi ska fira han med landslaget i hockey, men de gjorde ju inget .. han blev så glad att dom kom nu . Han fick en cykel, transformes en sådan man ritar på så tar man bort de sen och blixten 3D !
Det är lite jobb för mig denna vecka och nästa vecka blir de jobb på kupolen,någon som längtar JAAA :)
Annars så har vi haft en bra helg, i lör jobbade jag och Johan och samuel hade en pappa son dag hela dagen och de behövdes för dom båda 2. Åkte hem till tess på em och kollade in hennes nya lgh och den var ju super fin planlösning och allt .. i fre blev de talang finalen med Emelie och jag vet inte vad jag ska säga om den som vann visst var hon duktig men jag tycker att dom som sjunger ska söka sig till Idol.

Idag så står de INGET på schemat tråkigt nog, får se om vi går och leker med Oscar en vända så vi mammor kan tjåla lite skit och prata av oss lite .. Ha en toppen dag alla där ute !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Samuel blir stora killen :) GUD va tiden gått fort..

Hoppas de är bra med er.

Kram

2010-06-07 @ 14:32:08
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0