Mys hela helgen.

Nu är denna vecka slut , har haft en toppen helg och säkert gått upp 10 kg känns de som! ;) Så är de när man bara har gossen varannan helg då köper vi på oss massa gotte och bara myser på kvällarna till någon film! På lördagen mötte jag upp malin efter jobbet hon kom med tåget från Mora vi gick och handla och skulle laga lite god mat på kvällen och se film.. Vi funderade på nått som var gott men inte tog så lång tid så de fick bli "jonnas pasta" som tar ca 20 min att laga i vanliga fall men tog oss 1 ½ timme och 5 proppar haha! Så i morgon måste jag ringa vaktmästaren så han får komma och kolla på min spis för jag kan tydligen inte ha ugnen på samtidigt som jag har 1-2 plattor jävlar vad vi höll på men till slut så fick vi mat och de var så jävla gott så vi låg i koma i soffan när samuel somnat :)
I morgon så har jag han och lämnar han ej på dagis för jag är ändå ledig och J slutar kl 2, så vi går till villgott och bibblan på fm när han är på jobbet ,så jag får några timmar extra med han.. mys!



Och till den som kommentera om berth, Jag vet vem berth är som är inne och läser min blogg ,och jag tycker de är kul att någon läser den sen vem de är gör inte så mycket.. Och sen till min hemlige som jag ej vet vem de är är också hur kul som helst :)

Ne nu blir de mys på hög nivå,skulle behöva dammsuga men den gick sönder så mamma kommer i morgon som räddaren i nöden..
Kram på er alla läsare och ha en fortsatt trevlig söndag.


Kommentarer
Postat av: Berth

Afton Jonna



Det där påminner lite om min gamla tvättmaskin, tvättade man på något annat än 40 grader så gick proppen :) lite trist men man sparade ju energi :))



Låter som om du har haft en trevlig helg trots lite missöden :) tycker helgen gått alldeles för fort :(



Ha en fortsatt bra kväll nu.

2010-09-05 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0