kväller

Kvällen är här och jag sitter med lite färg i huvudet och samuel tittar på film, han ska snart krypa ner i sängen och sussa men de är ju fredag så då får han vara uppe lite längre och mysa och titta på film.. J är hemma hos grannen och spelar tvspel , tror dom skulle ta någon öl också.

Emelie kom förbi en stund på fm och gjorde mig sällskap, blir för sällan nu sen hon flyttade i från S och sen jag började jobba så mkt! Hon tog sällskap med oss till affären och vi skulle ju storhandla och det kan man säga att vi gjorde, handlade för 2240 kr så nu har vi pasta potatis grädde kyckling fisk kött pålägg ja lite allt möjligt och de är skönt. behöver man ju inte gå till affären, och J och S ska nog baka lite i morgon medans jag är på jobbet så köpte bara hårtbröd eftersom vi bakar själva nu för tiden.

Köpte med oss pizza hem och åt lite sen tog jag o sam oss en promenad upp på stan och kika lite. Samuel köpte en spar"gris" som han ville ha och samla pengar i till en leksak Vidare in på bolaget och så ville samuel leka lite i lekparken så vi passade på för de var ju toppen väder ute. På vägen hem gick jag bara in på willys och skulle köpa en loka(glömde de när vi handla) och vad tror ni att jag lyckas med jo att tappa min system påse :( Hade inhandlat lite smått och gått så där låg den på golvet.. Aja inget att göra åt! Typsikt mig!

I morgon skulle de tydligen bli ännu varmare än idag , och jag rensa ju bort samuels shorts idag förutom mjukis shorts. Men tycker ändå de är svårt att klä han, idag har han haft byxa och t-shirt men han har ju varit svettig. Så får väl se i morgon, de är ju fortfarande aug och de är ju nu de är sensommar eller vad de heter!

Nu ska S i säng och jag ska hoppa in i duschen och skölja ur mitt hår.

Här är en bild på Sam the man´s nya spar"gris"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0