Mys söndag.

Söndag idag och regnet öser ner! Samuel sitter här i soffan och tittar på star wars i sin sköna one piece! Känner att jag bara vill krypa in i den jag med! Klockan är 12.30 och jag har pyamas byxor på mig än, tror nästan att jag ska ha dom på mig hela dagen, för idag är jag LEDIG!! Min första söndag som är jag ledig på den 14 juni ! Så idag blir de att baka med lilleman och tvätta om de är ledig och bara vara ! Inge smink och låta håret vila ;) För denna sommar har hårtorken,plattången och sminket gått i ett kan jag säga haha ! :)

Igår efter Jobbet åkte jag hem , stoppa i mig o lilleman lite kvällis så kom faster hit med barnen dom fick också lite mat medans linda provade halva min garderob efter nå kläder att ha på sig till ERIC SAADE! och till slut hitta hon och blev nöjd, en annan tycker ju att man inte äger en enda trasa! I slutet av denna månad när man får en bra lön så ska jag handla in lite nya höst kläder och sam behöver byxor och tröjor!

Kvällen i går var verkligen lyckad och han är ju så fin att titta på den där eric ;P Och Wille vann en träff med han efteråt, hur lyckat som helst eftersom de är hans stora idol, är ju klippt som han m.m! och tur med vädret hade vi också ! Så nu har samuel varit på sin första konsert och billjetten har vi såklart sparat :D

Nä nu ska jag slita mig upp ur soffan och gå ner o titta om de är ledig så man får undan lite tvätt! Sen baka negerbollar! have a nice day in de rain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0