SEEEEEG DAG.

Gud vad seg denna dag har varit ! Nog för att man har fått typ allt tvättat och sängkläderna också. Så i natt får man sova i renbäddat, kommer att sova ljuvligt! Har gått i mysbyxor ocn no make up hela dagen och inte ens fixat håret men de är de som är skönt med kort hår att i bland så är det liksom fixat när man vaknar!

Har kikat runt på nätet efter en present åt sofie, men vad önskar hon sig tro och vad ska man köpa ?? Har ju köpt en sak till henne men nå mera måste hon ju få! I morgon drar ju hollywood fruar i gång så då blir de att se det hemma hos sofie. För erik går em och johan vill ju inte se de så då får det bli hemma hos henne !

Nu ska jag kika vidare efter någon film att se i kväll, har hittat några stycken men så man har ett tag! Vill se bad teacher men den finns ju inte än med bra kvalle och svensktext!

Fick en blomma av svärmor i går så jag bytte ut lite i fönstret och satte i en i min kaffekopp. Blev kanon om jag får säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0