torsdag



Idag har vi verkligen försökt att hinna med mycket. Tvätta lite på morgonen och plockat i hop lite!  och så skulle jag dammsuga men vi har glömt att köpa nya dammsugspåsar så den la av så det fick inte så bra.. Samuel ville gå och köpa glass så vi tog en promenad till affären innan camilla och barnen skulle komma hit, stannade till i lekparken och helt plötsligt så dyker camilla upp där som gubben i lådan :D Åkte hem till oss och fikade och tjålade massa goja och barnen lekte så bra man märkte inte ens av dom. Kul att dom hittat varann våra små skatter. Evelina hon sprang mest runt och checka läget så hitta hon på mina bruna flaskor jag har ståendes , en var trasig som elsi har haft sönder men har inte haft mage att kasta den, men idag så sa det pang och de var glas överallt men de är sånt som händer! Det gjorde ju inget eftersom den redan var lite trasig. Så jag o camilla sa de att de var något och oss med glas. För när vi var dit förra helgen så hade S eller A vet inte vem de var ner ett glas från bordet så de sprack och nu hos oss :)
Sofie och Erik kom förbi mot kvällen och vi grilla och åt efterrätt och samuel visade sina transformers gubbar och sa vad han önska sig av tomten så nu har sofie en julklapp klart :D haha .. Men jag ska nog börja snart lite smått och köpa lite klappar , det blir så jävla dyrt ju varje jul. Elsa är redan klar vad jag ska handla till henne så den tänker jag köpa denna månad faktiskt.. Och S han önskar sig gubbar såklart!
Imorgon är de en ny dag på jobbet slutar kl 6 vilket är skönt en fredag! Så då blir de fredagsmys med familjen.

Nu ska jag ta ett glas mjölk sen sova! Tack alla som gjort denna lediga dag till en toppen dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0