20110814

Då har ännu en helg passerat ! Och som vanligt har jag tillbringat mer tid på jobbet än hemma. Men man blir ju glad när man tittar på kontot sen :) hihi. Men i går när jag kom hem hade min gosse och Johan Bakat tekakor och dom var ju helt suveränt goda! Gjorde 2 st påsar och så tog jag och samuel oss en liten promenad till mamma så hon fick smaka på dom underbara mackorna! Och S var ju så stolt över dom!

Jag och Johan gick igenom vad som behövs inför hösten och vintern. Så vi började med att beställa ett par varsina skor till hösten, hittade inga bra vinter skor och dom vill jag att han ska kunna prova och de kommer väl säkert in mer på skohuset också för än hade dom inte fått in några alls som jag gillade men som sagt det är ju bara augusti. Hittade en overall till sam , får bli en FIX i år för den vara ju så himla fin i år!Jacka har han men blir väl en till om jag känner mig själv rätt haha! Det blir dyrt när vintern kommer! Men om man tittar efter så man kan ju sälja de dom hade förra året och ta lite av dom pengarna och köpa nytt för så känns de ju lite billigare!
Nu ska jag se klart på the blinde side och invänta familjen!

Här kommer en bild på dom god tekakorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0