6 december

Samuel är i säng och jag har tagit mig en skön dusch och sitter nu i soffan med en skön morgonrock runt mig!

Idag var jag , mamma och sam till blg och handlade dom sista klapparna till sam så nu är han klar! Har en till johan kvar och mamma! Dennys ska vi köpa på nätet!

Annars då? Jo det rullar på här hemma! Johan varierar jobbet med hockey och tvspel och jag jobbar lite då och då! Dåligt med jobb nu då flera timmar har tagits bort :( så lär ju söka nytt!
Dop har vi hunnit med också, min systers lille kille döptes till Viktor i grangärde kyrka i lördags! Lika fint varje gång man är i kyrkan!

Fick ett tråkigt besked idag av svägerskan :( Nonnis (Ronja) Johans föräldrars hund gick bort idag 12 år gammal! Samuel blev jätte ledsen och även vi andra! Må hon vila i frid i hund himlen!

Själv står jag i valet och kvalet om jag ska klippa mig eller spara ut håret???

Nu ska jag visa johan vad som inhandlades sen invänta kär och galen och DH!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Spara ut, trivs du inte kan du ju klippa igen :)

2011-12-06 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0