hosta snor och lite feber..

Jaha min gosse har hosta i dag och är snorig var lite varm i morse men de har släppt men blir inge dagis i morgon utan johan ska vara hemma med han och jag ska få jobba .. Eftersom vi inte kan leka med någon idag som vi hade tänkt så fick de bli att tvätta jippie vad kul, de är ju nästan lika roligt som att umgås med folk :) Det som är skönt är att han är pigg och äter så jag vet inte rikigt vad de är han åkt på.. Får se om Linda tittar hit senare hon ska hämta lite kläder åt elsa som snälla tant Jonna har köpt ;) Tur att de finns en liten tös man får handla åt, älskar att handla kläder till samuel också men till tjejer finns de så mkt mer som klänningar kjolar tunikor tights leggings m.m  till killar är de liksom byxa tröja t-shirt shorts typ =) nog för att de finns mkt tufft till killar men när man inte har nån tjej så är de kul att kunna handla till Elsa ..

Nu ska vi ner i tvättstugan och hänga tvätten sen tror jag att jag ska sätta mig på balkongen med solen i ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0