6 november.

Söndag och ännu en helg har passerat oss och vi kommer längre in i november!
I fre efter jobbet lagade jag och johan jätte god mat och bara mös och tittade på idol. Samuel var och lekte med kusin vitamin. Vi mötte upp dom på lördag fm i ishallen då A och W hade sin första hockey match. Så var ju bara tvungen att heja fram dom! Tyvärr förlora dom mot smb med 4-5:( men bättre lycka nästa gång!

Nu sitter vi i soffan jag och min mini och myser, nyss ätit frukost. J är och jobbar några timmar. Ska väl slänga mig i duschen och sen göra lite nytta i hemmet. Har verkligen legat på latsidan och lagt hemmet åt sidan med allt vad städning heter! Det är liksom inte kul att göra nå när det är fula väggar trångt och ja vise versa! Har helt enkelt tappat suget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0