Andra november

Jaha då ligger jag på soffan under en filt och tittar på sjukhuset och Samuel är i säng. Pappan i huset ja han sitter och spelar med macke på andra sidan av tv:n!
Det är i dom här stunderna jag önska att vi hade större. Men min käre man har gjort klart för mig att han tänker bo kvar här, så jag får väl sluta tjata då på att vi ska flytta ;) dom flesta tjejer brukar få sin vilja igenom men inte jag! Han är en Hjalmarsson och min svägerska hon brukar tycka synd om mig haha! Jag får inte ens byta rumsbord det ni!

Både i går och idag har vi varit på villgott där har vi inte varit på månader så när vi kom igår blev vi jätte bra bemötta i hallen med kramar vilket var super roligt!
Imorgon är det jobb som gäller, tror jag ska hjälpa Harriet på lagret, det var tydligen jätte jätte mkt varor som måste upp och ut i butik!

Snart är det arga snickaren så ska nog göra lite bubbel vatten och popcorn och kika på det, för J ska väl spela kvällen lång.
Ha en fortsatt trevlig onsdag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0