Fyndat!

Nu var det några dagar sedan jag skrev och fråga mig inte varför.. Har bara blivit så! Har inte känt att jag har nå intressant att skriva till er mina läsare!

I helgen har vi umgåtts med både nära vänner och familj och firat lite pappor på deras dag! Svärmor var här i söndags vilket var trevligt, jag Linda och Åsa fastnade vid datorn. Vi kikade runt på alla möjliga bloggar och fick lite tips och idéer vad man kan göra. Så ringa om en omtap. Ska vi göra i det här huset. Har tröttnat på alla dess färger vi har!!

Har varit ute efter en större korg att ha uppe på hatthyllan och idag hitta jag en som kostade 169 och så var det 60% på den, så jag slog ju självklart till:)Sen aha hyllan bli vit också! jag bara älskar man hittar fina saker på rea eller dyl. nu är det bara sam som ska ha lite nya förvarings korgar , han har alla möjliga olika färger och typer och det är INTE fint! Så det är nästa jakt!

Nu ska jag skala lite potatis. För här i huset blir tunnbröds rulle till middag, enkelt och gott!

Här har ni korgen jag köpte till hallen.


Kommentarer
Postat av: Emelie ohlsson

Jag läser iaf varje dag! :)

2011-11-15 @ 20:59:03
Postat av: Jasmine Rabogliatti

Jag har korgar ÖVERALLT! Tror det kallas korgfetisch?

2011-11-21 @ 23:58:41
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0