10 år har gått!

Då var man på väg till jobbet igen. Står och väntar på bussen. Som kommer nu. Får se om det blir nå folk idag. Det är ju så himla härligt väder ute!
Igår så kom Linda in, hon som lånade mitt linne förra helgen, hon lämna tillbaka det och som tack gick jag en flaska rosé. Gulligt av henne!


Samuel var hos mormor igår medan vi jobbade , hon hade tagit ledigt och ville ha han. Så jag ringde på lunchen och titta hur det gick och ja då ville han sova kvar!
Så jag köpte med mig pizza hem till mig och johan och så kika vi på idol och bara var! Riktigt skönt.

Mina tankar idag går till min brorsdotter som förlorade sin mamma (min vän)syster och styvpappa för 10 år sedan. 2001-10-29!
Den dagen var en stor sorg och jag minns den som igår. Nu när jag skriver så kommer det en tår, vill bara ha dig/er tillbaka. Ser ditt ansikte framför mig och hör din röst i mitt huvud min vän! Minns dagen innan när vi pratade i timmar om allt vi hade gjort. minns hur liten channalie var och Bengts lockiga hår! En dag så kommer vi att ses i den vackra himmel som du lever i. Även om jag vet att du är med mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0