Barnbidrag

Då var man på plats på jobbet! Och det märks att det är barnbidrag plus 20% på ett helt köp!

Imorse sov vi länge , jag hade stängt av klockan och somnade om och vakna 8.15 och sam vakna halv 9, det var bara upp på med ett face bädda äta frukost och packa väskan och bege oss till ishallen. Var med och snöra och hjälpte han ut på isen. Han var rädd samtidigt som att han var stolt:) nästa tors är jag ledig så då blir jag med och kanske åker lite med han!

Nu kallar bossen Elin på mig!
Ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Barnbidrag

Cool liten grabb ;) får ta och skaffa min grabb en likadan hjälm när vi ska ut och åka griller!

2011-11-11 @ 23:03:01
URL: http://www.bidrag.biz/barnbidrag/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0