Ica

Har nog aldrig haft så trevligt inne på ica någonsin som jag hade i fredags lär jag säga och aldrig varit där inne så länge:) hehe! fattades bara vinet;)  Varit hos läkaren, börjar med sjukgymnast nästa vecka, sen får vi se vad som händer, kryckorna står i hallen! Och jag ska jobba det jag orkar och känna efter själv hur jag känner! Och det går ju bra när jag väl är där men efter en dag så har jag ont:( och kan knappt gå och benet halkar efter. Men jag är ju så jävla envis! Och vem har råd att vara sjukskriven när det snart är jul och allt!?  Har haft en mysig helg med familjen och lite jobb, och det har gått bra med knä men har mest stått i kassan!  Idag när jag "gick" till tåget från jobbet så var det verkligen ett riktigt höst väder ute! Usch! Men kom hem till värme. Min Karl hade tänt ljus i hela hemmet, så himla mysigt var det att komma hem! Han kan bara han vill;) Har myst ner mig i soffan under en filt och ljusen brinner så fint! Ska fortsätta Ska fortsätta att njuta av denna söndag kväll med mannen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0