Skumbad

Fredag redan och jag har tagit mig ett skumbad nu på morgonen vilket var helt ljuvligt och inte i går! Jag frös så mycket och samuel ville se nicke nyfiken som gick på barnkanalen så då passade jag på. Tog in mobilen och satte på spotify , tyvärr var ju dörren på vidgavel och så hade jag inga ljus tända men de var iaf hur underbart som helst att få ligga där och njuta och slappna av!

Det är både för och nackedelar med att börja sent tycker jag, som nu har jag ju haft morgonen hemma med samuel och gos i soffan innan jag gick in till badet men kommer hem när han sover och kvällen känns lite förstörd iaf när de är helg. Och börjar man i tid jag då är det väckning och stress (tycker jag) men har hela em på sig med familjen med gemensam middag! Men ska inte klaga, för jag har ju iaf ett jobb och jag trivs jätte bra!
Idag startar 20% på allt i butiken för clubmed. och även dom som reg innan köpet! Det är ett helgs erbjudande,så vi får väl se om de lockar lite folk!

Nää nu ska jag sätta på mig ett ansikte,så man ser någorlunda ut,på med musik och så ska vi bädda i hop sängarna nå mer orkar jag inte göra:)

Ha en underbar och mysig fredag och till er som tittar på idol så är jag avis för de missar jag! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0