Fästing

God morgon mina vänner och ni andra som jag inte känner! Sitter på tåget på väg till jobbet, är rätt ruggig om jag ska vara ärlig så idag blir det att Köpa fingervantar. jag har en karl som snarkar så det ekar mellan tågets väggar. Han lär nog Sova rätt skönt! Så ska nog plugga i lite musik i öronen,för en snarkande Karl hör jag nog av På nätterna;) På väg till dagis så blev ju själklart sam kissnödig så stannade till och lättade på trycket! Och får se att stackarn fått en fästing! I naveln:( trodde dom jävlarna var döda, men tydligen så var dom inte det! Karin skulle se om hon kunde få bort den, annars får j göra det när han kommer hem! Ha en bra dag för det ska jag ha:)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nemen stackars lilla Samuel!! Usch, dom är så äckliga, urk! Hoppas dom fick bort den. Ha en bra dag! Kram

2011-09-14 @ 10:56:31
URL: http://mammatill2storatroll.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Lik sin far :-)

2011-09-14 @ 13:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0