Jävla knä!

Har hunnit med en hel del nu på fm innan jobbet! Samuel skulle vara på dagis kl 9 idag eftersom han har knytte på onsdagar! Så då fick jag massa tid över och för mig själv! Så jag och svägerskan tog en sväng upp till rusta och jysk! Och äntligen kom jag ihåg dessa blockljus :) Samuel fick en ny eldriven tandborste och lite annat smått och gott. Är på jakt efter korgar men hittar inga som jag vill ha:( Så får väl stå ut med Samuels leksaker tills jag hittar det jag söker! Blev lunch med J och såklart Linda på china men blev så besviken på maten idag! Men glassen var god haha!

Sitter på tåget nu och på väg dit kände jag att mitt knä inte alls är så bra som jag vill att det ska vara:( det gör ont när jag går! När ska det gå över?? Har inte råd att vara hemma nå mer heller! Tjock blir man också haha!

Nä nu ska jag skriva ett ord på WF :) det är ju skit kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0