Sol underbara Sol

Fredag och solen lyser lika underbart idag som den gjorde i går! Helt underbart med lite värme innan vintern kommer! För i morgon går vi in i oktober och sen är de liksom november och vem vet de kanske är snö då? De var en på jobbet i går som sa att vi fick snö redan i okt förra året , men de minns inte jag men minns att de var 20 minus i nov. Brrr...
Jobbade till 22.00 i går, de var ju kvälls öppet och alla butiker hade erbjudande och vi hade 25% på ett helt köpt och de lockade många kunder vilket är roligt. Vi skulle vara klädda i lila fick vi reda på kvällen innan,jahaa?? men jag tog lila ögonskugga och naglar ;) de fick duga, Josefina köpte plommon färgade strumpbyxor :D
Idag är jag ledig men jobbar i morgon. Så Elsa är här och leker med Sam och Linda är och handlar hockey utru. till pojkarna. Just nu står dom inne och tvättar blixten bilar i handfatet. Så kul att dom kommer så bra överens och har kul tillsammans när dom leker. När S är med tex A så är de star wars lekar och Indiana Jones , sen när han och Elsa leker så är de blixten bilar , laga mat och ja lite lugnare lekar!

Så vi ska väl laga lunch nu sen bege oss ut och leka och handla lite till kvällen! Får bli fläskfilé i kväll och kanske hasselbacks potatis! Fredags mys ska vi också hinna med, med lite kinect sports med barnen och idol såklart!

Föresten köpte en trasmatta på jysk här om dagen för 50 kr! Som HITTAT!! Så den köpte jag hem och la på min kökssoffa ,super bra och nöjd blev jag.Så här blev de.





Avslutar med en bild på barnen när dom tvättar sina bilar! Och önskar er en underbar Fredag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0