Nytt år! Mitt år kanske?!

Idag är det den 4 jan och året är 2012! Det var längesen det blev ett inlägg här och jag ber om ursäkt för det! Men det har inte funnits någon skriv glädje alls!

Julen har passerat oss och även nyår! Samuel fick en hel drös med fina klappar och han leker med allt men Mac lastbilen och dom nya bilarna från andra filmen och datorn blev en favorit:) jag fick äntligen en ny hårtork och produkter från lyko det var välkommet! Och världens mysigaste Teddy filt och en tavla så lite snäll hade jag varit ;)

Det har hänt en hel del under mellandagarna något ledsamt men som kanske var en väckarklocka och som för med sig lite positivt, allt har en mening här i livet!!

Och en annan måste sätta sig och skriva ett cv och söka nytt jobb :( jag vill INTE!!!!!! Men måste för att överleva! Någon som har ett över till mig?:)

Det är ju den 4 jan idag och hade Patricia levt så skulle hon ha fyllt 31 idag! Tänk vad tiden går fort! Minns allt så klart när jag träffa henne både första och sista gången! Så det blir att gå upp och tända ett ljus i minneslunden!

Nu är det dax för våra bästa år sen disken!!


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Så fin han är Samuel :)

2012-01-04 @ 20:57:59
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: jasmine

hoppas du hittar något jobb & att året blir helt underbart! det blir ju vad man gör det till. kram

2012-01-12 @ 11:48:59
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0