15 augusti.

Lördagen är här och de var meningen att Elsa och Alex skulle sova här natten tills i dag , men Linda och Daniel kom och hämtade barnen sent på kvällen för alex började hosta och hade ingen medicin med sig har brukar få krupp och de ville inte dom utsätta oss för.. men barnen härjade på hela dagen och hela kvällen och Elsa henne märkte man ju knappt av så himla snäll! så nu har man gosat med bebis så de räcker så nu är man inge sugen längre :)
Alex han är ju så himla cross tokig så han och Johan gick ner i garaget och tvätta den så tog dom sig en tur på gården och då var de en kille som blev stolt och glad ..
Samuel och Alex ville ta en promenad så vi gick till bron och kastade sten och tittade om de fanns nå änder de och de ,en liten stackars and simmade runt där i sjön.. mycket trevligt och ett mysigt avslut på en fredag !
Idag då ? Ja som de ser ut nu så tänkte vi åka in och kolla på loppisen och sen kika vad vattenfestivalen har att erbjuda ,dom skulle väl ha en liten marknad så vi går väl dit.. sen blir de väl hem och bara ta de lugnt , Abbe ska ha poolparty hemma vid sig men hjalle är inte nå sugen på att åka ut dit så vet ej hur jag ska göra ? Satt och tänkte tillbaka på sommaren och kom fram till att jag inte druckigt nå sen midsommar och jag har inte saknat de heller så kanske åker ut dit nykter och bara umgås. Ne nu ska vi äta lite frukost samuel kom till mig och sa mamma mig äta ostmacka .
Men ha en toppen dag ! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

vi kanske ses på loppisen :)

Kram

2009-08-15 @ 09:47:21
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0