17 augusti

Då var denna helg över och alla skolor börjar nu och dom flesta börjar jobba efter sin semester !
Samuel ska vara på dagis ons tors och fre denna vecka så idag och på tis vet jag inte vad vi ska hitta på.. tror att vi tar och cyklar till öppna förskolan har ju inte varit där på hela sommaren men har ju inte haft tid heller , sen nästa vecka åker ju dom till ÖDDÖ åhh jag vill också med dit, men  nu är de ju inte så..
vad har helgen haft att erbjuda då? Jo i fre så var vi ju som sagt barnvakt vilket var helt underbart och på lör åkte vi in till vattenfestivalen och mötte upp sofie och kollade när eric paddlade och dom kom 3a inte illa grattis till er ... Mamma bjöd på bacon inlindad köttfärslimpa gräddsås och potatis efter paddlingen vilket inte var så dumt :) Vid 18.00 åkte vi hem samuel ville sova hos mommo och de fick han så jag sminkade mig och gjorde mig redo för att få lite skjuts ut till gräsberg med emilie och hennes syster alex.. vi hade super trevligt tack för den kvällen de behövde jag ..

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och slänga i en maskin och vänta på att Samuel ska vakna så vi kan hitta på någe roligt ,ska kanske kolla vad ni andra mammor har inplanerat i dag :)


Och emelie ,lycka till de är ju din BF dag i dag :) hoppas den kikar ut snart är så himla nyfiken..

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja men det var rätt jobbigt faktiskt =) Tack tack, ja det vore skoj om vi fick. Kram

2009-08-22 @ 06:04:18
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Ja jag tror också det kommer gå bra tillslut :) Trodde inte ens hon skulle ligga still där inne första gången men det gjorde hon ju :) Håller tummarna för att hon somnar där på måndag..

2009-08-22 @ 09:45:22
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: sofie

Dags för uppdatering nu jonna =)

2009-08-29 @ 09:34:55
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0