Redan Augusti

Vi är redan inne i månaden augusti vart tar tiden vägen ?? sommaren är snart över och denna har ju bara regnat förbi känns de som.. Samuel har slutat med sin snutte och sin välling så nu är de blöjan och tutten kvar,men vill inte sluta med allt på en gång hans trygghet .. och de går super bra , mindre bra med att gå på pottan för de gillar han inte ! men de är ju ingen bråska han får ta de i hans egna takt.. har varit lite mycket för han denna sommaren.. Så har vi börjat med laktosmjölk till samuel för han har haft ont i magen på nätterna och sen vi bytte så har de funkat bättre men han kan äta saker med mjölk i så vet ej vad det kan vara ..

Jag jobbar jobbar och jobbar och har verkligen som jag skrivit tidigare ett jätte roligt jobb men nu är jag helt slut har haft långa dagar och många dagar i rad hela 9 st utan en ledig dag så nu är jag iaf ledig på mån sen jobbar jag tis-fre som de ser ut nu .! Johan börjar jobba i morgon och samuel ska börja på dagis på tis efter att ha varit hemma i 5 veckor så han sa idag mamma mig gå dagis till barnen , så han kommer nog tycka att de ska bli kul att få komma tillbaka .. sen börjar de ju en hel del nya barn på samuels avd, som corran(cornelia) och Orre(oscar) och de kommer han gilla..

Denna helg har varit helt underbar, har varit ute hos oss grillat och spelat spel med massa trevliga människor ! jag börjar bli as bra på Alias och vilket team jag och tobbe var :) emelie och eric ni var ju också bra men de är inte lätt att vara nybörjare ;) katta var också bra men tyvärr wermé du måste nog öva lite mera =P bibbi och hjalle ni fuskar ju bara .. hahah ..
denna löning som kommer komma i aug hoppas jag blir bra , för då vill jag köpa massa färg och sen massa massa saker och fortsätta att göra om i hemmet, men de finns ju en karl som tycker jag är lite dryg ;) undra vem .... men jag SKA ,de är ju bara lite småplock och sen vill jag ju måla om i köket och den möblerbara hallen.. nytt köksbord ja gud vad jag vill ha nya/gamla saker ..
ne nu ska jag slå mig ner i soffan och njuta av kvällen och sen vetskapen att jag är ledig i morgon.. wihoo..



Fjärilar i magen ..

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men min lilla gullgris, han blir bara sötare och sötare! ÅH vad jag saknar min lilla kille!!!!!

2009-08-09 @ 21:37:56
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/
Postat av: sofie

klart jag kan vara barnvakt!:)

2009-08-09 @ 22:20:52
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0