Solsken

Ja då var denna underbara dag snart slut .. Helt underbart har de ju varit hela veckan, de är väl så typiskt för att man har jobbat varje dag till 17.00 och 18.00 men är ju ledig hela helgen så då ska jag njuta av solen, man kommer ju vara blekast i stan känns de som!är så sugen på att shoppa massa kläder men tycker inte de finns nått :( men ska titta riktigt noga på jobbet i morrn innan jag börjar och innan vi öppnat så man får kika i lugn o ro och ha affäern för sig själv ! :) och i morgon drar ludvika festen i gång ,men jag tror att de kommer bli trångt vid scenen ,eftersom de har varit de varje år vid brända tomten och de känns som att de är mindre yta i år men jag vill se e-type som spelar i morrn men vi får se hur de blir men äta något gott och kika lite på totte o cilla ska vi göra ,men samuel kanske är för liten för en bugtalande docka?! i morrn blir de att gå upp tidigt , samuel börjar kl 8 på dagis eftersom jag går till jobbet , har gjort det varje dag denna vecka ,riktigt skönt är det..
Ne nu ska jag ner o slänga i lite tvätt i maskin, samuel tittar på stanley och Johan fiskar med wermé!
 Här kommer lite bilder från våran helg o vecka.



             
            

                                 Ha en toppen helg !                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0