34 dagar kvar.

Med 34 dagar kvar till julafton så sitter jag här hemma och tittar i all reklam som man fått som tex BR Lekia och dom andra som skickat ut med massa leksaker i . Till samuel är nästan allt klart med vad vi har kvar att köpa .de blir ett garage,mack lastbil och massa cars bilar ,leklera och funderar på pärlplattor och pärlor ja lite smått och gott. Hans kusiner får badrock badskum och nå pyssel, dom har så mkt leksaker så kom överens med linda att de inte vi behöver köpa nå sånt . men till elsa så är de värre där står de stilla med vad vi ska köpa ?? till en tjej som blir 1 år i feb vad kan man hitta på ? nå förslag ?? de är lika med min brorsdotter hon blir 11 och har lätt/medel autism de är också svårt.. men något kommer man väl på.. Själv så har jag INGEN önskelista känns som att man aldrig blir för gammal för julklappar, men sen jag fick barn så tycker jag de är bättre att barnen får och jag o johan ska köpa nått till OSS båda eller gå ut och äta bara vi två för de är ju som att byta pengar annars!

Har jobbat idag och dagen har bara sprungit iväg ,men de är för att de har varit kunder hela tiden . och så bjöd lindex på tårta en SUPER SUPER god tårta fick vi.. mmmm ! jag som inte är så förtjust i tårta men den var god.
I morrn blir de villgott på fm sen träffa mamma på stan på en fika och så ska vi upp på leksaksaffären och kika lite.
Nu är de läggdax här hemma . Ha en trevlig kväll ! Kramar.


Kommentarer
Postat av: isabellé

engström (:

2009-11-19 @ 21:23:00
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så gör vi också här hemma, köper något tillsammans som vi behöver, mycke bättre!:)

Svårt att hitta på något till lillflickan, men de är ju ganska lätt till flickor, hon förstår nog inte så mycke ändå, så köp något som hon behöver, fråga Linda!:)

Saknar dig! Pyss

2009-11-20 @ 09:09:47
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Sandra

SV: Ååh! Vad glad jag bli när du skriver så!!!:D

Du är BÄST!! Kanske kan ses i veckan är ledig till på torsdag:) puss!

2009-11-20 @ 09:12:36
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: isabellé

:) Ha ha okej vad roligt, då är vi två :O trodde jag var ensam.. Min bror mobbar också mig! :P

2009-11-20 @ 20:54:02
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åååh, den var så jäkla bra, men jag är ju helt tokig i twilight =)

Kram

2009-11-21 @ 15:49:58
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0