Inge Tv eller Internet

Då har man inte skrivit på ett tag,men de beror på att vi varken har tv eller internet hemma de skulle ta mer än en vecka för att få de flyttat . men man överlever trodde inte man skulle göra de , men de går rätt bra ändå förutom att de är desperate ikväll :( men får tanka de sen.. hoppas vi får de i morgon! Nu får jag gå hem till mamma och kolla nätet och hålla mig uppdaterad :D Vi trivs bra i vårat nya hem , till helgen blir de att sätta upp saker på dom fula väggarna .. Vi funderar på att tapetsera om själv för de är verkligen inge fina tapeter! men de går..

Vet inte om jag skrivit de , men var till falun med svärmor och svägerskan och shoppade lite saker till hemmet och de var så himla trevligt , och svärmor ja min svägerska har väl inte heller så fult hemma men att komma hem till Åsa det är som att komma in i en dröm hon har så FINT hemma !! Så vi var in i dom butiker där hon har handlat en del saker, och de blev ju lite saker och man fick lite ideér och köpte lite saker!
Ne nu ska jag hjälpa mor med en sak på nätet sen bjuder hon på mat. Brukar lite mat här dom veckorna Johan jobbar em! Tur att mamma finns i mitt liv!
Kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kul att du hittade in. Hoppas allt är bra. Hörde att bruna bordet blev jättefint(Linda skvallrat) kommer snart och tittar. Sliter som ett djur med att få till alla rum. Vardagsrummet står för illfället delvis i matrummet.

Hyllan du skulle få har jag målat vit så den är bara att sätta upp där du vill ha den, om ni har en borrmaskin vill säga. Hör med Johans morfar om han har någon borrmaskin att låna ut, tror inte att han har så stor använding av den om han har någon. Nu ska jag i väg och träna men först ut med Ronja. Ha det bra och pussa Samuel från mig. Ses snart/Åsa

2009-11-03 @ 17:55:35
URL: http://asasvitahem.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Nummer 6 =)

kram Fanny

2009-11-05 @ 07:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0