ToDo, Villgott?

Undra vad denna dag har att erbjuda ? igår fick jag iaf tvättat all tvätt och dammsög och torkade av golven skulle ha rensat bland sam´s grejer men de blev inte av , funderar på att vänta tills han fått alla julklappar .. får se hur de blir.
jag har inte mått så bra i några dagar nu ,i hjärtat alltså inte nån sjukdom.. så har jag och johan små tjaffsa en del.. hoppas denna dag blir bättre ...
Ska iaf gå till villgott en stund efter lunch, lillebror skulle komma dit efter att han varit i skolan, skulle upp på bolaget till han, för de är tydligen sune och doris idag ! =) så klart man ställer upp för sin älskade bror!
Ne om man ska ta fram nå mat ur frysen så de hinner tina lite tills den ska lagas .
Skulle behöva klippa mig också ser ut som en mickrofon i huve , men vill nog spara ut de igen..?
Ha en kanon onsdag ! Kramar

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja, jag tyckte oxå dom va bra.. SKIT billigt ju för 48 skuggor... nästan löjligt... :-D

2009-11-26 @ 17:34:57
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0