Höst promenad.

Sitter hemma hos mamma , samuel är inne hos Anki och leker med Saga och hjalle är hemma hos tobbe med alla andra grabbar och kollar på hockey aik-leksand! Tog oss en promenad in till stan i det fina höstvädret!
har hållt på att att rensa på fm nere i källaren så nu börjar de likna något . halva garage är fullt med saken som ska på tippen på ons eller tors .. vi hittade saker som låg oöppnade som legat i flera år så de rök nu,för har vi aldrig öppna de så lär vi nog inte göra det heller .. så nu lever vi bland kartonger i landforsen så om 1 vecka bär det första flyttlasset av !:) ska bli spännande, förutom att det är så fula tapeter men det ska vi göra om tror jag, iaf i 2 rum! 
i fredags blev de idol, och camilla rök men de gjorde inget hon eller Rabih tyckte jag skulle få åka hem Erik han är ju så jävla sjuktbra och mariette ,tove är inte så tokig hon heller :)
Ikväll är tvn bokad,tyvärr har vi bara 1 tv så vi får väl slåss om vem ska titta kl 20.00 för Johan vill se vem kan slå filip och fredrik och jag vill självklart se ensam mamma söker men kl 19.00 är de iaf min tid för då börjar gossip girl igen =D

Ne nu ska jag gå över och kolla hur det går för anki med barnen,kul att hon bor granne med mamma eftersom dom leker så bra ihop..
ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: isabellé

tyvärr så hittade jag inga skor som passa :p

Ja eller hur det är så oförskämt hur folk håller på, omoget..

Hoppas du får tv:n ikväll :D

2009-10-18 @ 16:49:39
URL: http://isabelleguld.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK snälla du! Och detsamma! Jättesöt blogg du har! Hoppas ni fick en mysig kväll igår och att ni slapp slåss allt för mycket om tv:n =) Vi har samma problem här ;-) Inte lätt alltid =) Kram

2009-10-19 @ 14:17:11
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0