regn och rusk.

Då var det måndag igen och här sitter vi i landforsen och har ingen aning om vad vi ska hitta på en regnig dag som denna .. Men något hittar man väl på.. har egentligen hur mkt som helst att göra men jag börjar bli sjuk så har ingen ork alls i kroppen : ( denna vecka går flyttlasset också, har börjat flytta några kartonger med denna vecka blir allt klart .. har inte fått något nytt dagis till samuel heller , dom kunde lova mig en plats hösten 2010 ..

vi har haft en kanon helg denna helgen, var ut och käkade på china med massa tjejer vilket var helt underbart kul, mkt skratt blev de :) så dagen efter mådde jag inte så bra, men de är ju smällar man får ta .. satt mig bakfull och tradera lite, och vann en didrikson overall för 91 kr med frakt ingen speciell en helsvart men de är meningen att vi ska ha den som en extra overall åt han ! Ne nu ska vi ta tag i hemmet och göra oss ordning här hemma vi har myst i soffan hela morgonen vilket har varit super skönt, medans pappan i huset har börjat att jobba igen efter 1 mån som arbetslös men har bara jobb till den 23 dec , men de är ju bättre än inget.
Ha en kanon bra dag .Kramar

Så här ser overallen ut som vi vann för 62 kr plus 29 kr i frakt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack =)

Jo visst hittade man grejer på Ullared, speciellt leksaker, hur billigt som helst.

Vi har inte heller fått nåt dagis än, och han ska börja den 4 jan. Får se vart dom placerar oss nånstans =/ Helt värdelöst.

Kram

2009-10-27 @ 10:06:06
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: katarinaforsman

är ledsen. jag vet att jag gjorde fel, jag är fullt medveten om det och jag erkänner det mer än gärna jonny .. o det är vad ja har att säga om mig! sen vad han anser var rätt o fel får han stå för när det gäller han!



Jag kan LOVA att ja hade hälsat på er meeer än gärna !! Jag älskar samuel, men jag kan inte..

för jag FÅR INTE !! johan skrev till mig : du låter alla ALLA MINA vänner va , du tar inte kontakt med dom eller ingenting !! LÅT DOM VA ..



så jag får inte.. hade mer än gärna gjort det!!

för du veeet hur mycket jag tyckte/ tycker om er!

2009-10-27 @ 14:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0