vaccin ?

Ny vecka och ett steg närmre julen, vilket jag alltid har gillat men sen samuel kom så vet jag varken ut eller in om den är bra eller dålig.. massa tjafs vart man ska vara och hit och dit! blir galen!!

Massa prat om denna vaccin som man blivit erbjuden att ge sina barn ,jag vet inte vad jag har att tycka om saken men ser de så att om den skulle vara skadlig så skulle man nog inte få ta den!
samuel har fått en tid den 22 okt om att få en spruta och som de ser ut i nuläget så ska vi nog ta den,ska ner i veckan och prata lite och få lite mera info ..
så här löd vårat brev vi fick hem iaf!

Alla invånare i dalarna kommer att erbjudas vaccinering mot den nya influensan. vid sökning i landstingets diagnosregister ser vi att du(sam) fått en diagnos som i bland innebär ökad risk för komplikation till följd av influensa och du erbjuds därför förtur till vaccination.
ja så har denna vecka på mig att bestämma mig ,men som sagt så ska jag ner till bvc och prata lite,lyssna vad dom har att säga och tycker .. lyssnar inte s mkt på media för de står olika jämt där och känns som att dom överdriver .men jag man gör ju som man väl känner ..

Ne nu ska jag till jobbet och göra lite nytta och lämna denna igloo! var 14 grader i morse och är 15.7 nu jippie!
Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Tessa

Jo jag vet. Mathilda har oxå förtur på vaccinet eftersom hon har astma, så vi fick lika brev... Men jag vill iaf inte tror jag.. Litar inte alls på vaccinet, alldeles för nytt..

2009-10-13 @ 09:26:50
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0